Home Επικαιρότητα Έφηβοι και social media.
Έφηβοι και social media.

Έφηβοι και social media.

0

Σύμφωνα με έρευνα του “Oxford Internet Institute” , οι έφηβοι αντλούν ελάχιστη ευχαρίστηση από τα social media.  Όπως αναφέρεται στο περιοδικό “ Psychological science” μόλις το  1% της ευτυχίας των εφήβων σχετίζεται με τα social media.  Πολύ μεγαλύτερο ρόλο παίζουν οι φίλοι, η οικογένεια και η σχολική ζωή.

Ο καθηγητής Άντριου Πρζιμπίλσκι, διευθυντής έρευνας στο Ινστιτούτο, ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Το 99,75% της ικανοποίησης από τη ζωή ενός ατόμου δεν έχει καμία σχέση με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης» προσθέτοντας ότι οι συσχετισμοί μεταξύ της ικανοποίησης από τη ζωή και της χρήσης των social media ήταν «ασήμαντες», σύμφωνα με το dazeddigital.

Η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη στις ζωές των νέων και οι συνέπειες της χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί μια αυξανόμενη ανησυχία για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, αλλά η συγκεκριμένη έρευνα για τη σχέση εφήβων, χρόνου που ξοδεύουν σε οθόνες και ποιότητας ζωής είναι συχνά αντικρουόμενη.

«Οι γονείς δεν πρέπει να ανησυχούν για το χρόνο που περνούν τα παιδιά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- είναι λάθος να σκέφτονται έτσι» ισχυρίζεται ο καθηγητής.

Η Έιμ Όρμπεν κάλεσε τις εταιρείες των social media να δημοσιοποιήσουν δεδομένα χρηστών για να κατανοήσουν καλύτερα πόσο επίδραση έχουν στην ευημερία.

«Η πρόσβαση είναι το κλειδί για την κατανόηση των πολλών ρόλων που διαδραματίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις ζωές των νέων άνθρωποι» είπε.

Σε αντίθεση με άλλες μελέτες, η έρευνα του Oxford Internet Institute (OII) ανέλυσε δεδομένα από την Ιρλανδία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο για να στηρίξει τα συμπεράσματά της. Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μια αυστηρότερη μεθοδολογία για να συγκεντρώσουν πόσο χρόνο περνούν οι έφηβοι σε οθόνες καθημερινά συμπεριλαμβανόμενων τόσο των μετρήσεων που έχουν αναφερθεί από τον εαυτό τους όσο και των ημερολογίων χρήσης. Αυτό είναι σημαντικό δεδομένου ότι πολλές μελέτες που διερευνούν τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στην εφηβική ηλικία είναι αναξιόπιστες: βασίζονται αποκλειστικά στην αυτοαναφερόμενη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, παρ’ όλο που πρόσφατες εργασίες έδειξαν ότι μόνο το ένα τρίτο των συμμετεχόντων δίνουν ακριβή στοιχεία για το πόσο χρόνο ξοδεύουν στο διαδίκτυο, όταν τους ζητηθεί μετά το γεγονός.