Home Διατροφή Απλά Tips για απώλεια βάρους
Απλά Tips για απώλεια βάρους

Απλά Tips για απώλεια βάρους

0

10 συμβουλές απώλειας βάρους για να βελτιώσετε την εμφάνισή σας!

Σας παρουσιάζουμε τις 10 πιο χρήσιμες συμβουλές για να χάσετε βάρος ακόμα πιο γρήγορα:

Φάτε ένα πρωινό υψηλής πρωτεΐνης. Η κατανάλωση πρωινού που περιέχει υψηλή πρωτεΐνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την επιθυμία και την πρόσληψη θερμίδων καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Αποφύγετε τα ζαχαρούχα ποτά και το χυμό φρούτων.

Πιείτε νερό μισή ώρα πριν τα γεύματα. Μια μελέτη έδειξε ότι το πόσιμο νερό μισή ώρα πριν από τα γεύματα αύξησε την απώλεια βάρους κατά 44% σε διάστημα 3 μηνών.

Επιλέξτε τρόφιμα που βοηθούν την απώλεια βάρους (αβοκάντο, σολομός, στήθος κοτόπουλου, πιτυρούχα προϊόντα, λαχανικά, τόνος, ξηροί καρποί κλπ.).

Καταναλώστε διαλυτές ίνες. Μελέτες δείχνουν ότι οι διαλυτές ίνες μπορούν να μειώσουν το λίπος, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς. Τα συμπληρώματα ινών μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

Πίνετε καφέ ή τσάι. Εάν είστε λάτρεις του καφέ ή του τσαγιού, πιείτε όσο θέλετε, καθώς η καφεΐνη μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό σας κατά 3-11% .

Φάτε κυρίως ολόκληρα, μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Είναι πιο υγιεινά και πολύ λιγότερο πιθανό να προκαλέσουν υπερκατανάλωση τροφής.

Φάτε τα τρόφιμά σας αργά. Όσοι τρώνε γρήγορα κερδίζουν περισσότερο βάρος με την πάροδο του χρόνου.

Ζυγιστείτε καθημερινά. Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που ζυγίζονται καθημερινά είναι πολύ πιο πιθανό να χάσουν βάρος και να κρατήσουν μακριά τα κιλά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Απολαύστε έναν καλό ύπνο. Ο κακός ύπνος είναι ένας από τους ισχυρότερους παράγοντες κινδύνου για την αύξηση του σωματικού βάρους, οπότε η φροντίδα του ύπνου σας είναι σημαντική.