Home Επικαιρότητα Υπέροχο σεξ μετά τα πενήντα
Υπέροχο σεξ μετά τα πενήντα

Υπέροχο σεξ μετά τα πενήντα

0

Οι φυσικές αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας καθώς μεγαλώνετε επηρεάζουν σημαντικά τη σεξουαλικότητά σας. Η μείωση των ορμονικών επιπέδων και οι μεταβολές στη νευρολογική και κυκλοφορική λειτουργία μπορεί να οδηγήσουν σε σεξουαλικά προβλήματα όπως η στυτική δυσλειτουργία ή ο πόνος στον κόλπο.

Τέτοιες φυσικές αλλαγές συχνά σημαίνουν ότι η ένταση του νεανικού σεξ μπορεί να δώσει τη θέση του σε πιο συγκρατημένες αντιδράσεις κατά τη διάρκεια της μέσης και της μετέπειτα ζωής. Αλλά τα όμορφα συναισθήματα της ωριμότητας – αυξημένη εμπιστοσύνη, καλύτερες επικοινωνιακές δεξιότητες και μειωμένες αναστολές – μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία μιας πλουσιότερης, πιο ξεχωριστής και τελικά ικανοποιητικής σεξουαλικής εμπειρίας. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αποτυγχάνουν να συνειδητοποιήσουν το πλήρες δυναμικό της σεξουαλικής ζωής μεγαλώνοντας… Με την κατανόηση των κρίσιμων σωματικών και συναισθηματικών στοιχείων που αποτελούν τη βάση του ικανοποιητικού σεξ, μπορείτε να περιηγηθείτε καλύτερα σε όποια προβλήματα κι αν προκύψουν.

Η αντιμετώπιση των σεξουαλικών προβλημάτων είναι πιο εύκολη από ποτέ. Επαναστατικά φάρμακα και επαγγελματίες του σεξ- θεραπευτές υπάρχουν όποτε κι αν τους χρειαστείτε και  είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν. Ωστόσο μπορεί να είστε σε θέση να επιλύσετε μικρά σεξουαλικά ζητήματα με μερικά πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι.

  • Εκπαιδευτείτε. Για κάθε τύπο σεξουαλικού προβλήματος διατίθεται πολύ καλό υλικό αυτοβοήθειας. Περιηγηθείτε στο Internet ή στο τοπικό βιβλιοπωλείο, διαλέξτε λίγες πηγές που σας ταιριάζουν και χρησιμοποιήστε τις για να βοηθήσετε εσάς και τον σύντροφος σας να ενημερωθείτε καλύτερα για το πρόβλημα.
  • Δώστε χρόνο στον εαυτό σας. Καθώς μεγαλώνετε, οι σεξουαλικές σας αντιδράσεις επιβραδύνονται. Εσείς και ο σύντροφός σας μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές επιτυχίας βρίσκοντας ένα ήσυχο, άνετο, χωρίς διακοπές περιβάλλον για σεξ. Πιθανό θα χρειαστείτε περισσότερο χρόνο για να ξεσηκωθείτε και να φτάσετε στον οργασμό.
  • Χρησιμοποιήστε λιπαντικό. Συχνά, η κολπική ξηρότητα που αρχίζει μετά την εμμηνόπαυση(κυρίως μετά τα πενήντα σας χρόνια), μπορεί εύκολα να διορθωθεί με λιπαντικά υγρά. Χρησιμοποιήστε τα ελεύθερα για να αποφύγετε το επώδυνο σεξ. Όταν τα λιπαντικά δεν λειτουργούν πλέον, συζητήστε με το γιατρό σας άλλες επιλογές.
  • Διατηρήστε τη φυσική στοργή. Ακόμα κι αν είστε κουρασμένοι, τεταμένοι ή αναστατωμένοι, τα φιλιά και οι αγκαλιές είναι απαραίτητα για τη διατήρηση ενός συναισθηματικού και σωματικού δεσμού.
  • Εξασκηθείτε στο άγγιγμα. Οι τεχνικές εστίασης στην αίσθηση την οποία χρησιμοποιούν οι σεξοθεραπευτές μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκαταστήσετε τη φυσική οικειότητα χωρίς να πιεστείτε. Πολλά βιβλία αυτοβοήθειας και εκπαιδευτικά βίντεο προσφέρουν παραλλαγές σε αυτές τις ασκήσεις. Ίσως θελήσετε επίσης να ζητήσετε από τον σύντροφό σας να σας αγγίξει με τρόπο που αυτός ή αυτή θα ήθελε να αγγιχτεί. Αυτό θα σας δώσει μια καλύτερη αίσθηση για το πόση πίεση, από απαλή σε σταθερή, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε.
  • Δοκιμάστε διαφορετικές θέσεις. Η ανάπτυξη ενός ρεπερτορίου διαφορετικών σεξουαλικών θέσεων όχι μόνο προσθέτει ενδιαφέρον στον έρωτα, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αντιμετώπιση προβλημάτων. Για παράδειγμα, η αυξημένη διέγερση στο σημείο G που συμβαίνει όταν ένας άντρας μπαίνει πίσω από την σύντροφό του μπορεί να βοηθήσει τη γυναίκα να φτάσει στον οργασμό.
  • Γράψτε τις φαντασιώσεις σας. Αυτή η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να διερευνήσετε πιθανά καινούργια μονοπάτια. Προσπαθήστε να σκεφτείτε μια εμπειρία ή μια ταινία που σας ερεθίζει και στη συνέχεια μοιραστείτε τη με τον σύντροφό σας. Αυτή η πρακτική είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για άτομα με χαμηλή επιθυμία.
  • Κάνετε ασκήσεις Kegel. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες μπορούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική τους ικανότητα με την άσκηση των μυών του πυελικού εδάφους. Για να κάνετε αυτές τις ασκήσεις, σφίξτε τους μύες που θα χρησιμοποιούσατε αν προσπαθούσατε να σταματήσετε τα ούρα στο midstream. Κρατήστε τη συστολή για δύο ή τρία δευτερόλεπτα και στη συνέχεια αφήστε την. Επαναλάβετε 10 φορές. Προσπαθήστε να κάνετε πέντε σύνολα την ημέρα. Αυτές οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν οπουδήποτε – κατά την οδήγηση, να κάθεστε στο γραφείο σας ή να στέκεστε σε μια γραμμή πληρωμής. Στο σπίτι, οι γυναίκες μπορούν να χρησιμοποιούν κολπικά βάρη για να προσδώσουν αντοχή στους μυς. Συζητήστε με το γιατρό σας ή έναν θεραπευτή φύλων με το πού να τα πάρετε αυτά και πώς να τα χρησιμοποιήσετε.
  • Προσπαθήστε να χαλαρώσετε. Κάνετε κάτι χαλαρωτικό μαζί πριν κάνετε σεξ, παίξτε ένα παιχνίδι ή βγείτε έξω για ένα ωραίο δείπνο, δοκιμάστε τεχνικές χαλάρωσης, όπως ασκήσεις βαθιάς αναπνοής ή γιόγκα.
  • Χρησιμοποιήστε δονητή. Αυτή η συσκευή μπορεί να βοηθήσει μια γυναίκα να μάθει για τη δική της σεξουαλική απόκριση και να της επιτρέψει να δείξει στον σύντροφό της ό,τι της αρέσει.
  • Μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια. Εάν καμία από τις προσπάθειές σας δεν φαίνεται να λειτουργεί, μην εγκαταλείπετε την ελπίδα. Ο γιατρός σας μπορεί συχνά να καθορίσει την αιτία του σεξουαλικού σας προβλήματος και μπορεί να εντοπίσει αποτελεσματικές θεραπείες. Μπορεί επίσης να σας φέρει σε επαφή με έναν θεράποντα ιατρό ο οποίος μπορεί να σας βοηθήσει να διερευνήσετε θέματα που μπορεί να στέκονται στο δρόμο μιας γεμάτης σεξουαλικής ζωής.