Home Διατροφή Φράουλα: Διαιτητική, νόστιμη και υγιεινή
Φράουλα: Διαιτητική, νόστιμη και υγιεινή

Φράουλα: Διαιτητική, νόστιμη και υγιεινή

0

Η γεύση και το άρωμα της φράουλας είναι μοναδικά ενώ είναι φτωχή σε θερμίδες. Τα 100 γραμμάρια φράουλας έχουν μόλις 32 θερμίδες και αρκετή ποσότητα σε βιταμίνη A, C, E και K. Το φρούτο αυτό της εποχής αποτελεί άριστη πηγή αντιοξειδωτικών και φυτοχημικών ουσιών που είναι θρεπτικά συστατικά τα οποία προάγουν την καλή υγεία.

Η συχνή κατανάλωση φράουλας βοηθά στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών, προστατεύει την καρδιά, βοηθά τον μεταβολισμό, και ενισχύει τον οργανισμό στην επιδιόρθωση βλαβών του DNA.

Ειδικά σε ό,τι αφορά τα μάτια και την όραση, οι φράουλες βοηθούν στην αντιμετώπιση της ξηροφθαλμίας, στον εκφυλισμό των οπτικών νεύρων και της ωχράς κηλίδας, ενώ υποβοηθούν και στην αντιμετώπιση λοιμώξεων.

Οι φράουλες λόγω των πολλών φυτικών ινών που περιέχουν, ενισχύουν την καλή λειτουργία του εντέρου και συντελούν στην απώλεια των περιττών σωματικών κιλών.

Τρώγονται απλά όπως τις μαζεύουμε από το φυτό αφαιρώντας το πράσινο κοτσανάκι τους. Τρώγονται επίσης σε smoothies, παγωτά, γιαούρτι και με πολλές ακόμη ευφάνταστες επιλογές.