Home Αθληση και ευεξία Χάστε γρήγορα βάρος σε 3 απλά βήματα
Χάστε γρήγορα βάρος σε 3 απλά βήματα

Χάστε γρήγορα βάρος σε 3 απλά βήματα

0

Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα: 3 απλά βήματα, επιστημονικά αποδεδειγμένα

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσετε γρήγορα βάρος.

Ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς θα σας κάνουν να πεινάτε και να σας κατατρέχει μια αίσθηση ανικανοποίητου. Αν δεν έχετε ατσαλένια θέληση, τότε η πείνα θα σας κάνει να παραιτηθείτε γρήγορα από αυτά τα σχέδια.

Το σχέδιο που περιγράφεται εδώ θα:

Μειώσει σημαντικά την όρεξή σας.

Σας κάνει να χάσετε βάρος γρήγορα, χωρίς πείνα.

Βελτιώσει ταυτόχρονα τη μεταβολική σας υγεία.

Σχέδιο Δράσης:

1. Κόψτε τα σάκχαρα και τα άμυλα

Το πιο σημαντικό μέρος είναι η μείωση των σακχάρων και των αμύλων (υδατάνθρακες). Όταν το επιτύχετε,  τα επίπεδα της πείνας σας πέφτουν και καταλήγετε να καταναλώνετε πολύ λιγότερες θερμίδες.

Επίσης αντί να καίτε υδατάνθρακες για ενέργεια, το σώμα σας αρχίζει να χρησιμοποιεί το αποθηκευμένο λίπος. Ένα άλλο πλεονέκτημα της κοπής υδατανθράκων είναι ότι μειώνει τα επίπεδα ινσουλίνης, προκαλώντας τα νεφρά σας να απωλέσουν το περίσσευμα νατρίου και νερού από το σώμα σας. Μειώνεται έτσι το υπερβολικό βάρος και το περιττό βάρος του νερού.

Κόψτε τους υδατάνθρακες και θα αρχίσετε αυτόματα να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες και χωρίς πείνα.

2. Καταναλώστε πρωτεΐνες, λίπη και λαχανικά

Κάθε ένα από τα γεύματά σας πρέπει να περιλαμβάνει πηγή πρωτεΐνης, πηγή λίπους και λαχανικά.

Πρωτεϊνικές πηγές

Κρέας: Βόειο κρέας, κοτόπουλο, χοιρινό, αρνί κλπ.

Ψάρια και θαλασσινά: Σολομός, πέστροφα, γαρίδες, κλπ.

Αυγά: Ολόκληρα τα αυγά με τον κρόκο είναι τα καλύτερα.

Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορούν επίσης να μειώσουν  την επιθυμία για σνακ αργά το βράδυ κατά το ήμισυ και να σας κάνουν να έχετε ένα αίσθημα κορεσμού ώστε να καταναλώνετε αυτόματα και λιγότερες θερμίδες ημερησίως Όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, η πρωτεΐνη είναι ο βασιλιάς των θρεπτικών ουσιών. 

Λαχανικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες:

Μπρόκολο

Κουνουπίδι

Σπανάκι

Ντομάτες

Λάχανο

Λαχανάκια Βρυξελλών

Σέσκουλο

Μαρούλι

Αγγούρι

Γεμίστε άφοβα το πιάτο σας με αυτά τα λαχανικά. Η διατροφή που βασίζεται κυρίως στο κρέας και τα λαχανικά περιέχει όλες τις ίνες, βιταμίνες και μέταλλα που χρειάζεστε για να είστε υγιείς.

Πηγές λίπους :

Ελαιόλαδο

Λάδι καρύδας

Αβοκάντο

 Βούτυρο

Φάτε 2-3 γεύματα την ημέρα. Εάν πεινάσετε το απόγευμα, προσθέστε ένα τέταρτο γεύμα. Μη φοβάστε να καταναλώνετε λιπαρά, καθώς η προσπάθεια να κάνετε διατροφή τόσο χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και ταυτόχρονα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είναι μια συνταγή καταδικασμένη σε αποτυχία. Θα σας κάνει να αισθάνεστε άθλια και να εγκαταλείψετε το σχέδιο.

3. Ασκηθείτε

Δεν χρειάζεται να ασκήστε καθημερινά για να χάσετε βάρος, αλλά συνιστάται. Η καλύτερη επιλογή είναι να πηγαίνετε στο γυμναστήριο 3-4 φορές την εβδομάδα. Κάντε μια προθέρμανση και σηκώστε μερικά βάρη. Εάν είστε νέοι στο γυμναστήριο, ζητήστε συμβουλές από έναν γυμναστή. Με την άρση βαρών, θα κάψετε αρκετές θερμίδες και θα αποτρέψετε την επιβράδυνση του μεταβολισμού σας, γεγονός που είναι μια κοινή παρενέργεια της απώλειας βάρους. Μελέτες σχετικά με τις δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες δείχνουν ότι μπορείτε ακόμη και να αποκτήσετε λίγη μυϊκή μάζα ενώ θα χάσετε σημαντικές ποσότητες σωματικού λίπους .Εάν η άρση βαρών δεν είναι η κατάλληλη επιλογή για σας, τότε  το περπάτημα, το τζόκινγκ, το τρέξιμο, το ποδήλατο ή το κολύμπι, αρκεί.

Προαιρετικά – Κάνετε μια παρασπονδία κατανάλωσης υδατανθράκων μία φορά την εβδομάδα

Μπορείτε μία ημέρα ανά εβδομάδα να τρώτε περισσότερους υδατάνθρακες. Πολλοί προτιμούν το Σάββατο. Είναι σημαντικό να επιμείνουμε σε υγιεινές πηγές υδατανθράκων όπως βρώμη, ρύζι, κινόα, πατάτες, γλυκοπατάτες, φρούτα κλπ. Αλλά μόνο για αυτή τη μία μέρα υδατανθράκων – αν αρχίσετε να το κάνετε συχνότερα από μία φορά την εβδομάδα, δεν πρόκειται να δείτε μεγάλη επιτυχία στα σχέδιά σας.  Τα ξεχωριστά γεύματα ή οι ανατροφοδοτήσεις σε υδατάνθρακες ΔΕΝ είναι απαραίτητες, αλλά μπορούν να ενισχύσουν ορισμένες ορμόνες καύσης λίπους όπως η λεπτίνη και οι ορμόνες του θυρεοειδούς . Θα κερδίσετε κάποιο βάρος κατά τη διάρκεια αυτής της μέρας , αλλά το μεγαλύτερο μέρος θα είναι το βάρος του νερού και θα το χάσετε και πάλι μέσα στις επόμενες 1-2 ημέρες.