1. Home
  2. Αθληση
  3. και
  4. ευεξία
  5. Ασκήσεις γυμναστικής στην παραλία
Ασκήσεις γυμναστικής στην παραλία

Ασκήσεις γυμναστικής στην παραλία

0

Εάν επιθυμείτε να αρχίσετε προπόνηση, αλλά δεν μπορείτε ή δεν αισθάνεστε ακόμη άνετα στο γυμναστήριο, δοκιμάστε να ασκηθείτε αρχικά σε εξωτερικό χώρο. Εκτός από το πάρκο ή την αυλή του σπιτιού, μπορείτε να επιλέξετε μια παραλία σε σχετικά κοντινό σας σημείο.

Η παραλία αποτελεί ένα ιδανικό μέρος για να γυμναστείτε καθώς η άμμος δυσκολεύει τα πόδια στο να σταθεροποιηθούν, γεγονός που συνεπάγεται ότι όλο το σώμα σας χρειάζεται να εργαστεί εντατικά κατά τη διάρκεια του τρεξίματος ή των ασκήσεων.

Επίσης, δεδομένου ότι οι παραλίες έχουν συχνά αρκετή έκταση, συνιστά μια αφορμή για να διανύσετε μεγαλύτερες αποστάσεις μακριά από τον υπόλοιπο κόσμο, ώστε να συγκεντρωθείτε στη γυμναστική της στιγμής.

Για αρχή, σκεφτείτε να κάνετε μερικές από τις παρακάτω ασκήσεις στην παραλία. Μπορούν να γίνουν με οποιαδήποτε σειρά ή ακολουθία θα διαλέξετε, χωρίς κάποιο είδος γυμναστικής παρά μόνο με το βάρος του σώματος και την αντίσταση που προβάλλει η άμμος.

Συγκεκριμένα, οι ασκήσεις και τα βήματα ακολουθούν ως εξής:

  • 5 ασκήσεις χωρίς διάλειμμα 30″ η κάθεμια – ένας κύκλος
  • 2 λεπτά ξεκούραση στο τέλος
  • 1-2 κύκλους επαναληπτικά
  1. Προβολές εναλλάξ 30″ και στο τέλος 30″ επί τόπου άρσεις του μπροστινού ποδιού και στα δυο πόδια
  2. Mountain climbers για 30″ και από την ίδια θέση για ακόμη 30″ άνοιγμα στα πόδια με μικρό άλμα και επαναφορά
  3. Τοποθέτηση της πλάτης σε σταθερό σημείο και αναμονή για 30″
  4. Ακροστασίες για 30″ και για 20″ άνοιγμα-κλείσιμο στα τεντωμένα χέρια με τα πόδια στις μύτες
  5. Σανίδα για 30″ με αγκώνα και παλάμη για ακόμη 30″
  6. Αντίστροφο κατακόρυφο, τράβηγμα στα πόδια προς το στήθος για 30″