1. Home
  2. Επικαιρότητα
  3. Γιαγιά έδωσε κατά λάθος στο μωρό αντισηπτικό
Γιαγιά έδωσε κατά λάθος στο μωρό αντισηπτικό

Γιαγιά έδωσε κατά λάθος στο μωρό αντισηπτικό

0

Ένα μωρό 18 μηνών στον Καναδά δίνει μάχη για τη ζωή του, καθώς η γιαγιά του κατά λάθος του έδωσε να φάει αντισηπτικό!

 

Σύμφωνα με τη Daily Mirror, η γιαγιά του δεν κατάφερε να ξεχωρίσει τα μπουκάλια, καθώς οι γονείς του παιδιού το είχαν τοποθετήσει σε ένα χρωματιστό, πολύ διαφορετικό από όσα γνωρίζαμε.

Αυτή η συσκευασία ήταν γεμάτη αντισηπτικό:

 

 

Το αποτέλεσμα ήταν ο Λόγκαν να αρχίσει να βήχει και ευτυχώς η γιαγιά του έτρεξε στο νοσοκομείο. Το μωρό υποβλήθηκε σε πλύση στομάχου ενώ έχει υποστεί εγκαύματα στον οισοφάγο του. Η κατάστασή του είναι σταθερή αλλά κρίσιμη.

Το μπέρδεμα έγινε γιατί το αντισηπτικό ήταν σε παιδικό μπουκάλι για την μεγάλη κόρη της οικογένειας , τη Τεξέιρα, προκειμένου να το έπαιρνε μαζί της στο σχολείο.