1. Home
  2. Αθληση
  3. και
  4. ευεξία
  5. Τρόποι για να κινείστε περισσότερο μες την ημέρα!
Τρόποι για να κινείστε περισσότερο μες την ημέρα!

Τρόποι για να κινείστε περισσότερο μες την ημέρα!

0

Δεν είναι εύκολο να βρίσκουμε πάντα χρόνο για άσκηση. Ο χρόνος μας είναι περιορισμένος αλλά η κίνηση είναι απαραίτητη για να διατηρήσουμε την υγεία μας.

Τρόποι για να ασκούμαστε χωρίς να κοστίζει σε χρόνο και χρήμα:

 

Ανεβείτε από τις σκάλες

Μοιάζει  βαρετό και το έχετε ακούσει χιλιάδες φορές. Ωστόσο, είναι μια από τις καλύτερες συμβουλές.

Το να επιλέξεις τις σκάλες αντί για το ασανσέρ αυξάνει τον καρδιακό σου ρυθμό, βοηθά στην ισορροπία και βελτιώνει τη δύναμη των κάτω άκρων. Εάν αισθάνεστε δυνατοί και έχετε λίγα λεπτά, μπορείτε ακόμη και να κάνετε μερικές ανασηκώσεις φτέρνας από την άκρη ενός σκαλοπατιού για δύναμη στη γάμπα ή να ανεβείτε τις σκάλες δύο δύο τη φορά.

Προσπεράστε το ασανσέρ, το σώμα και η καρδιά σας θα σας ευχαριστήσουν.

 

Περπατήστε

Εάν εργάζεστε από το σπίτι ή έχετε τηλεδιάσκεψη, προγραμματίστε μια βόλτα κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.

Εάν δεν χρειάζεται να κοιτάζετε διαρκώς την οθόνη, συνδέστε τα ακουστικά σας, βάλτε το τηλέφωνό σας στην τσέπη σας και απολάυστε μια βόλτα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να τα συνδυάσετε στην καθημερινότητά σας.

Και αν εργάζεστε σε γραφείο, πάρτε τους συναδέλφους σας μια βόλτα. Το περπάτημα ενισχύει το δέσιμο της ομάδας και μπορεί ακόμη και να βρείτε καλύτερες ιδέες. Έρευνες δείχνουν ότι το περπάτημα βοηθά τη δημιουργικότητα και ενισχύει την πνευματική οξύτητα.

 

Μυική ενδυνάμωση

Όταν ψωνίζετε, δοκιμάστε να περπατάτε στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ κρατώντας το καλάθι.

 

Καθίστε σε μια μπάλα γυμναστικής

Αλλάξτε την καρέκλα του γραφείου σας με μια μπάλα γυμναστικής. Μπορεί να βοηθήσει με τον πόνο στην πλάτη και να βοηθήσει στη βελτίωση της στάσης του σώματος, και ενώ κάθεστε στην μπάλα, μπορείτε να κάνετε μερικές ήπιες διατάσεις κινητικότητας για τον αυχένα, τη λεκάνη και τη σπονδυλική στήλη σας.

 

Παρκάρετε μακριά

Αν και πρέπει να είμαστε ασφαλείς και σε εγρήγορση, εάν βρίσκεστε σε ασφαλή και καλά φωτισμένο χώρο, σκεφτείτε να σταθμεύσετε πιο μακριά από την είσοδο όπου κι αν πάτε. Η προσθήκη λίγων λεπτών χρόνου περπάτημα εδώ και εκεί αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου και μπορεί να αυξήσει τον ημερήσιο αριθμό βημάτων σας!

 

Κάντε περισσότερο σεξ

Κάποιες παλαιότερες έρευνες αναφέρουν ότι το σεξ καίει θερμίδες με ρυθμό περίπου 3,1 θερμίδες ανά λεπτό για τις γυναίκες και περίπου 4,2 θερμίδες για τους άνδρες.

Έτσι, παρόλο που δεν είναι το ίδιο με ένα έντονο τρέξιμο, μπορείτε (σίγουρα) να ιδρώσετε κατά τη διάρκεια του σεξ. Διασκεδάστε, δοκιμάστε νέες θέσεις και τεχνικές και δεθείτε με τον σύντροφό σας ενώ κινείστε περισσότερο.

 

Υιοθετήστε ή φροντίστε ένα κατοικίδιο

Οι υπηρεσίες υιοθεσίας αναζητούν πάντα εθελοντές για να βοηθήσουν. Πάρτε την οικογένειά σας στο καταφύγιο και κάντε εθελοντικά μερικά σκυλιά για μια βόλτα.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τον χρόνο σας έξω, να βοηθήσετε έναν σκύλο και την κοινότητά σας, να διδάξετε στα παιδιά σας να φροντίζουν τους άλλους και να αφιερώνετε ποιοτικό οικογενειακό χρόνο όντας δραστήριοι και κινώντας το σώμα σας.

 

Χορέψτε

Καθαρίστε τα έπιπλα και βάλτε μουσική. Μπορείτε να το κάνετε αυτό ενώ μαγειρεύετε δείπνο, διπλώνετε ρούχα ή σκουπίζετε με την ηλεκτρική σκούπα.

Ο χορός είναι ένας υπέροχος τρόπος για να κάψετε θερμίδες και βοηθά  στην ισορροπία και τον συντονισμό σας. Επιπλέον, μπορείτε να το κάνετε παιχνίδι ή διαγωνισμό με τα παιδιά σας.

 

Παίξτε με τα παιδιά

Κρυφτό,  Twister, freeze dance, τσουβαλοδρομίες,  μουσικές καρέκλες, hopscotch, σχοινάκι, διαγωνισμοί χούλα-χουπ, limbo… παιχνίδια που παίζατε κάποτε ως παιδί είναι εξίσου και τώρα διασκεδαστικά.

 

Άσκηση ή διατάσεις κατά τη διάρκεια της τηλεόρασης

Περπατήστε στον διάδρομο, χρησιμοποιήστε ένα στατικό ποδήλατο, τεντωθείτε, χρησιμοποιήστε βάρη για ενδυνάμωση του άνω και του σώματος ή κάντε Pilates κατά τη διάρκεια του επόμενου Netflix.

 

Ελπίζουμε ότι αυτές οι ιδέες θα σας παρακινήσουν και θα σας εμπνεύσουν να σηκωθείτε από την καρέκλα και να κινηθείτε λίγο περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας σας.Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την άσκηση, αλλά η δοκιμή μερικών από αυτά τα πράγματα θα σας βοηθήσει.

Ξεκινήστε από μικρές αλλαγές προσθέτοντας μερικές διαδρομές εδώ κι εκεί, μια συνάντηση με τα πόδια μια φορά την εβδομάδα ή ανεβοκατεβείτε τις σκάλες μερικές φορές, και πριν το καταλάβετε, θα κινείστε και θα χάνετε πολύ περισσότερα από ό,τι πριν.