1. Home
  2. Διατροφή
  3. Ένα μήλο την ημέρα…
Ένα μήλο την ημέρα…

Ένα μήλο την ημέρα…

0

Τα μήλα αποτελούν πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών και περιέχουν υψηλά επίπεδα πολυφαινολών. Προσθέτοντας ένα μεσαίου μεγέθους μήλο στη διατροφή μας καθημερινά, λαμβάνουμε 8,4 mg βιταμίνης C. Μας παρέχει επίσης πλήθος βιταμινών όπως ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2), βιταμίνη Κ, βιταμίνη Α, πυριδοξίνη (βιταμίνη Β6) και κάλιο.

Πλούσια σε υδατάνθρακες, δεν περιέχουν καθόλου λίπος και αποδίδουν 65 kcal ανά 125 gr (που αντιστοιχεί σε ένα μέτριο τεμάχιο), ενώ αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από νερό, περίπου 84%.

Πρόκειται επίσης για μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, καθώς έχουν το δεύτερο υψηλότερο επίπεδο αντιοξειδωτικής δράσης σε σύγκριση με άλλα φρούτα. Οι ειδικοί συστήνουν να προτιμούμε τα κόκκινα μήλα, που θεωρούνται ότι είναι πλουσιότερα σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

Ειδικά τα φλαβονοειδή είναι ουσίες με ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες και αντιφλεγμονώδεις δράσεις, που συνεισφέρουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Ομοίως, η συχνή κατανάλωση μήλων συνδέεται με προστασία από τον καρκίνο του πνεύμονα και με καλύτερη λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος στους ενήλικες. Μάλιστα, ερευνητές του Εθνικού Καρδιολογικού και Πνευμονολογικού Ινστιτούτου του Λονδίνου παρατήρησαν ότι τα παιδιά που έπιναν καθημερινά χυμό μήλου, είχαν λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν συμπτώματα άσθματος.

Διαθέτουν επίσης προστατευτική δράση έναντι του διαβήτη λόγω του συνδυασμού της δράσης της πηκτίνης και των αντιοξειδωτικών ουσιών που περιέχουν.