1. Home
  2. Διατροφή
  3. Αυτή είναι η διατροφή του Λεμπρόν Τζέιμς
Αυτή είναι η διατροφή του Λεμπρόν Τζέιμς

Αυτή είναι η διατροφή του Λεμπρόν Τζέιμς

0

Διάρκειας τεσσάρων εβδομάδων για αποτοξίνωση

Γνωρίζετε όλες και όλοι τον κορυφαίο Αμερικανό μπασκετμπολίστα του ΝΒΑ Λεμπρόν Τζέιμς. Ξέρετε όμως ποια διατροφή ακολούθησε πριν από την έναρξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου για αποτοξίνωση και απώλεια βάρους;

Δείτε το διαιτητικό, διατροφικό του πρόγραμμα διάρκειας τεσσάρων εβδομάδων και πώς μπορείτε να το προσαρμόσετε στα δικά σας δεδομένα.

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν το διατροφικό του πρόγραμμα το οποίο ακολούθησε κατά γράμμα. Ο Λεμπρόν δεν τρώει καθόλου ζάχαρη και ελάττωσε πολύ τους υδατάνθρακες. Ήθελε να κάνει αποτοξίνωση, οπότε αντικατέστησε τους υδατάνθρακες με πολύ κρέας, φρούτα και λαχανικά. Μπορείτε να πάρετε κάποιες ιδέες και να εμπλουτίσετε την διατροφή σας με κάποιους από τους παρακάτω συνδυασμούς.

Πρωινό

Επιλογή #1: Ομελέτα με λαχανικά, φρέσκα φρούτα και γλυκοπατάτα.
Επιλογή #2: Δημητριακά από βρώμη, φυστικοβούτυρο, γάλα καρύδα, γιαούρτι με φρούτα.
Επιλογή #3: Σάντουιτς από 100% ολικής άλεσης αλεύρι με αυγά, αβοκάντο και smoothie με γιαούρτι και φρούτα.

Μεσημεριανό

Επιλογή #1: Σαλάτα σπανάκι με βαλσάμικο και ελαιόλαδο, ψητό κοτόπουλο και φρέσκα φρούτα όπως μήλα ή μανταρίνια.
Επιλογή #2: Σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης και γαλοπούλα, σπανάκι, αβοκάντο, ντομάτα, μουστάρδα.

Βραδινό

Επιλογή #1: Ψητός σολομός με λαχανικά και κινόα. Για ντρέσινγκ, ελαιόλαδο και χυμός λεμονιού.
Επιλογή #2: Κοτόπουλο ή γαρίδες σε τορτίγια ολικής άλεσης, με σπανάκι, μαύρα φασόλια, αβοκάντο, ντομάτα και σάλτσα τσίλι. Για συμπλήρωμα, φάε μερικές φέτες από φρέσκα φρούτα.