1. Home
  2. Αθληση
  3. και
  4. ευεξία
  5. Γρήγορο περπάτημα και απώλεια κιλών
Γρήγορο περπάτημα και απώλεια κιλών

Γρήγορο περπάτημα και απώλεια κιλών

0

Περπατώντας μια ώρα ημερησίως με γοργό ρυθμό είναι δυνατό να χάσουμε βάρος, αλλά μέσα σε βάθος χρόνου. Έρευνα σε έντεκα ελαφρώς υπέρβαρες γυναίκες που δημοσιεύθηκε στην American Journal of Sports Medicine έδειξε ότι οι γυναίκες αυτές έχασαν κατά μέσο όρο 7,7 κιλά ή το 10% του αρχικού τους βάρους μετά από έξι μήνες καθημερινού περπατήματος με ζωηρό ρυθμό που σταδιακά έφτασε να διαρκεί μια ώρα.

Σύμφωνα με τη μελέτη οι διαφορές στην απώλεια βάρους άρχισαν να γίνονται αντιληπτές αφού οι γυναίκες περπατούσαν επί τουλάχιστον μισή ώρα κάθε φορά.

Επίσης σε άλλη έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες με πρόβλημα σοβαρής παχυσαρκίας οι οποίες περπατούσαν τρεις μέρες την εβδομάδα επί 50-70 λεπτά κάθε φορά, έχασαν περίπου 2,7 κιλά σε μια περίοδο δώδεκα εβδομάδων συγκριτικά με τις γυναίκες που δεν περπατούσαν.

Το αδυνάτισμα αυτό έγινε χωρίς καθόλου περιορισμό της τροφής αλλά μόνο με το περπάτημα. Οι ειδικοί τονίζουν ότι, όπως είναι φυσικό, για καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά την απώλεια βάρους, το καθημερινό περπάτημα θα πρέπει να συνδυάζεται με διατροφή ποιοτική σε περιεχόμενο και περιορισμένης ποσότητας.