1. Home
  2. Διατροφή
  3. Διατροφή και τριγλυκερίδια
Διατροφή και τριγλυκερίδια

Διατροφή και τριγλυκερίδια

0

Φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, άπαχο κρέας είναι μερικά από τα τρόφιμα που οι ειδικοί από το Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Michigan προτείνουν για τη μείωση και την διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα των τριγλυκεριδίων.

Η κατανάλωση ψαριών τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα αποτελεί μέρος μιας ωφέλιμης για την καρδιά διατροφής. Τα λιπαρά ψάρια, που περιέχουν ω-3 λιαπρά οξέα, είναι τα πιο ωφέλιμα για την καρδιά. Τέτοια είναι ο σολομός, το σκουμπρί, η πέστροφα του γλυκού νερού, η ρέγγα και οι σαρδέλες.

Το αλκοόλ έχει ισχυρή επίδραση στα τριγλυκερίδια. Η τακτική, υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή ακόμα και μια τυχαία υπερκατανάλωση μπορεί να προκαλέσει σημαντική αύξηση στα τριγλυκερίδια, που είναι πιθανό να οδηγήσει σε παγκρεατίτιδα.

Παράλληλα η διακοπή του καπνίσματος και η διατήρηση των επιπέδων του σακχάρου σε φυσιολογικά επίπεδα (ειδικά στην περίπτωση που πάσχετε διαβήτη), συμπληρώνουν τις αλλαγές στον τρόπο ζωής που μπορούν να επιφέρουν σημαντικά αποτελέσματα στη μείωση και τον έλεγχο των τριγλυκεριδίων. Σε κάθε περίπτωση συμβουλευθείτε τον γιατρό σας.