1. Home
  2. Διατροφή
  3. Σωστή διατροφή για το καλοκαίρι
Σωστή διατροφή για το καλοκαίρι

Σωστή διατροφή για το καλοκαίρι

0

Το καλοκαίρι έφτασε και η θερμοκρασία φτάνει στα ύψη, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να προσέχουμε αρκετά να μην πάθουμε αφυδάτωση. Τους καλοκαιρινούς μήνες είναι σημαντικό να διατηρούμε και να μην αποφεύγουμε συγκεκριμένα πράγματα από την διατροφή μας.

Εφόσον ο υδράργυρος είναι στα ύψη αρκετές είναι οι φορές που δυσανασχετούμε πριν το φαγητό. Και γενικότερα αναφωνούμε τις συγκεκριμένες φράσεις στην καθημερινότητα μας όταν κάνει ζέστη:

Δεν μπορώ να φάω (δεν πεινάω), ζαλίζομαι, θα σκάσω, είμαι συνέχεια φουσκωμένος, το φαγητό μου πέφτει βαρύ, έχω δυσκοιλιότητα, θα πιω έναν ακόμη καφέ.

Εκφράσεις που μαρτυρούν τι πραγματικά συμβαίνει στο ανθρώπινο σώμα. Αφυδάτωση, έντονη εφίδρωση χαρακτηριστικό του Καλοκαιριού όπου το σώμα δημιουργεί μια σειρά αβιταμινώσεων που επηρεάζονται από την αφυδάτωση.

Βασικές τροφές για το καλοκαίρι

Το βασικό πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθούμε για να μην μας συμβαίνει τίποτα απο τα παραπάνω και να διατρηθεί ο οργανισμός σε καλή κατάσταση τους θερινούς μήνες είναι:

  • Να καταναλώνουμε πολλά υγρά και κυρίως νερό, τα οποία θα πρέπει να είναι δροσερά και όχι παγωμένα (τουλάχιστον 8 ποτήρια την ημέρα)
  • Να καταναλώνουμε πολλά φρούτα και λαχανικά
  • Να προτιμάμε τα γεύματα μας να είναι μικρά και συχνά
  • Να αποφεύγουμε τα λιπαρά τρόφιμα
  • Να θυμόμαστε ότι τα αλκοολούχα ποτά μπορεί να μας ξεδιψάνε στιγμιαία αλλά ουσιαστικά αυξάνουν την απώλεια υγρών.
  • Αν δεν υπάρχει πρόβλημα υγείας που να το απαγορεύει, θα πρέπει να αυξήσουμε την κατανάλωση του αλατιού.

Επτά από τις βασικές τροφές που επιβάλλεται να τρώμε το καλοκαίρι είναι, ψάρι και θαλασσινά, καρπούζι, αγγούρι, ντομάτα, γιαούρτι, κεφίρ, μέντα – δυόσμος, μαστίχα Χίου.

Διαβάστε για την υγεία περισσότερα εδώ