1. Home
  2. Διατροφή
  3. Επίδραση της μέτρησης θερμίδων έναντι της διαλείπουσας νηστείας στην απώλεια βάρους
Επίδραση της μέτρησης θερμίδων έναντι της διαλείπουσας νηστείας στην απώλεια βάρους

Επίδραση της μέτρησης θερμίδων έναντι της διαλείπουσας νηστείας στην απώλεια βάρους

0

Άτομα που διατήρησαν 25% θερμιδικό έλλειμμα από την κανονική τους ημερήσια θερμιδική πρόσληψη για τρεις εβδομάδες, παρουσίασαν μεγαλύτερη απώλεια βάρους, σε σύγκριση με εκείνα που παρακολούθησαν διαφορετικές παραλλαγές της διαλείπουσας νηστείας, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “Science Translational Medicine”. Στο τέλος των τριών εβδομάδων της μελέτης, η ομάδα που ακολουθούσε μια απλή υποθερμιδική δίαιτα είχε χάσει το μεγαλύτερο βάρος, με μέση απώλεια λίπους περίπου 3,5 pounds.

Η ομάδα που έκανε διαλείπουσα νηστεία έχασε λιγότερο βάρος, με μέση απώλεια βάρους περίπου 1,5 pounds. Οι επιδράσεις στην καρδιαγγειακή υγεία, στο μεταβολισμό ή στην έκφραση γονιδίων που σχετίζονται με τα λιπώδη κύτταρα, ήταν επίσης παρόμοιες μεταξύ του σταθερού ελλείμματος θερμίδων και των ομάδων διαλείπουσας νηστείας, σύμφωνα με την έρευνα.

Η διατροφή διαλείπουσας νηστείας είναι πολύ της μόδας, αλλά τα νεότερα αποτελέσματα κλινικών δοκιμών, δείχνουν ότι δεν λειτουργεί καλύτερα από την απλή υποθερμιδική διατροφή. Η διαλείπουσα νηστεία δεν είναι και η ευκολότερη ρουτίνα που μπορεί εύκολα να υιοθετεί. Και αυτό γιατί ως ανθρώπινοι οργανισμοί, έχουμε συνηθίσει να τρώμε όταν αισθανόμαστε την ανάγκη να φάμε, δηλαδή όταν πεινάμε και αυτό είναι το φυσιολογικό.