1. Home
  2. Διατροφή
  3. Πόσο υγιεινές είναι οι κοτομπουκιές;
Πόσο υγιεινές είναι οι κοτομπουκιές;

Πόσο υγιεινές είναι οι κοτομπουκιές;

0

Οι κοτομπουκιές  είναι ένα από τα αγαπημένα γεύματα των παιδιών και όχι μόνο. Αποτελούν συνάμα τη λύση για ένα γρήγορο γεύμα και ως ιδέα τα κομματάκια κοτόπουλου δεν φαντάζουν ως κάτι ανθυγιεινό.  Είναι πράγματι όμως υγιεινά; Γι’ αυτό μας πληροφορούν διατροφολόγοι από την ιστοσελίδα health.com.

Κατά την άποψη των ειδικών δεν μπορεί να δοθεί μια γενική απάντηση για το αν οι κοτομπουκιές είναι υγιεινό γεύμα καθώς υπάρχουν διάφοροι τρόποι παρασκευής και μαγειρέματος.

Πολλά εστιατόρια γρήγορου φαγητού ετοιμάζουν συνήθως κατεψυγμένες κοτομπουκιές και τηγανητές.

Κάποιες εταιρείες fast food, δημοσιεύουν συγκεκριμένες πληροφορίες για το μενού τους, όπως θερμίδες, διατροφική αξία και τρόπο παρασκευής.

Η λίστα συστατικών των κατεψυγμένων προϊόντων, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, είναι οι πιο σημαντικές πληροφορίες ώστε να αξιολογήσουμε εάν είναι υγιεινά.

Μπορεί να υποθέσετε ότι τα ψήγματα κοτόπουλου είναι απλά κατασκευασμένα από στήθος κοτόπουλου, αλλά μια ματιά σε μια λίστα συστατικών μπορεί να σας προβληματίσει. Για παράδειγμα, κάποιες κοτομπουκιές μπορεί να περιέχουν πέτσα, κόκαλα, τροποποιημένο άμυλο αραβοσίτου, ζάχαρη, σογιέλαιο και το συντηρητικό EDTA.

Ωστόσο, η λίστα των συστατικών δεν είναι κάτι που όλα τα εστιατόρια γρήγορου φαγητού δίνουν αναφορά. Οι κοτομπουκιές όμως που αγοράζουμε από τα ψυγεία των υπεραγορών αναγράφουν στη συσκευασία τους τα συστατικά.

Τα περισσότερα nuggets κοτόπουλου, όπως επισημαίνεται, είναι τηγανητά αλλά και προτηγανισμένα πριν ετοιμαστούν. Τα τηγανητά τρόφιμα δεν είναι βέλτιστα για καλή υγεία, καθώς η υψηλή κατανάλωση τηγανισμένων τροφίμων (τέσσερις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα) είναι συνδεδεμένη με διάφορους κινδύνους όπως διαβήτη τύπου 2, παχυσαρκία, υψηλή αρτηριακή πίεση και καρδιακή ανεπάρκεια.

Επομένως, εάν είστε fan των nuggets προτιμήστε αυτά που δεν είναι τηγανητά ή παρασκευάστε τα στο σπίτι.

Για να εξασφαλίσετε τον απόλυτο έλεγχο της υγιεινής των τροφίμων που καταναλώνετε είναι να τα φτιάξετε μόνοι σας. Μια υγιεινή επιλογή είναι να ετοιμάσετε παναρισμένο κοτόπουλο με αλεύρι, αυγό και βρώμη και να το ψήσετε στο φούρνο.