1. Home
  2. Ομορφιά
  3. Βασικές τροφές για λαμπερό δέρμα
Βασικές τροφές για λαμπερό δέρμα

Βασικές τροφές για λαμπερό δέρμα

0

Η σωστή περιποίηση του προσώπου και πόσο μάλλον το βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο παίζει σημαντικό ρόλο για ένα λαμπερό και υγιές δέρμα. Όμως πέρα από τα κατάλληλα καλλυντικά και κρέμες περιποίησης προσώπου αν οι σωστές τροφές δεν υπάρχουν στην ρουτίνα μας τα είδη ομορφιάς δεν κάνουν θαύματα. Τα φρούτα είναι τα πρώτα στην λίστα για ένα όμορφο πρόσωπο και στη συνέχεια οι ξηροί καρποί.

Δείτε αναλυτικά τις έξι τροφές που βοηθούν να ενυδατώνετε καλύτερα η επιδερμίδα σας, καταπολεμάτε τις ρυτίδες, αποφεύγετε τη δημιουργία κηλίδων και καταπραΰνετε την ξηρότητα και το έκζεμα.

Έξι βασικές τροφές

Αβοκάντο

Τρώτε τουλάχιστον ένα αβοκάντο την εβδομάδα, προκειμένου να παίρνετε υγιή μονοακόρεστα λιπαρά που βοηθούν το δέρμα σας να είναι απαλό, λείο και ενυδατωμένο. Είναι επίσης πλούσιο σε ισχυρά αντιοξειδωτικά που προστατεύουν το δέρμα από τις βλάβες, ενώ οι βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που περιέχει βοηθούν στην αποκατάσταση πιθανών βλαβών.

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία καταπολεμούν τη φλεγμονή που προκαλεί ακμή και ξηρότητα. Συμβάλλουν επίσης στην αντιμετώπιση καταστάσεων όπως η ψωρίαση και το έκζεμα. Το λινέλαιο είναι  εξαιρετικά αποτελεσματικό και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Αυτό είναι σημαντικό, επειδή η αποβολή των τοξινών είναι απαραίτητη για την καλή όψη του δέρματος και τη γενική υγεία.

Τόφου

Το τόφου είναι παράγωγο σόγιας και συγκεκριμένα στερεοποιημένη μορφή πρωτεΐνης σόγιας. Μοιάζει με λευκό τυρί και είναι πλούσιο σε ισοφλαβόνες, που προστατεύουν από τη δημιουργία κηλίδων, ενισχύουν τον μεταβολισμό των κυττάρων και κάνουν το δέρμα να φαίνεται πιο φωτεινό και ομοιόμορφο.

Σοκολάτα

Το κακάο περιέχει φλαβανόλες που έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν την υφή του δέρματος και καταπολεμούν την ξηρότητα μέσω της πρόληψης της απώλειας νερού. Οι φλαβανόλες του κακάο βελτιώνουν επίσης την κυκλοφορία του αίματος, μέσω του οποίου μεταφέρονται τα θρεπτικά συστατικά και το οξυγόνο. Προτιμάτε τη σοκολάτα που περιέχει τουλάχιστον 70% κακάο.

Εσπεριδοειδή

Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, την οποία το σώμα σας χρειάζεται για την παραγωγή κολλαγόνου. Παράλληλα έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη σε σύγκριση με τα άλλα φρούτα. Αυτό είναι σημαντικό γιατί οι σταθερές τιμές του σακχάρου στο αίμα επιβραδύνουν τη γλυκοζυλίωση, τη φυσική διαδικασία γήρανσης που καταστρέφει το κολλαγόνο.

Αμύγδαλα

Προσπαθήστε να τρώτε το πρωί γιαούρτι με αμύγδαλα. Τα αμύγδαλα έχουν αντιφλεγμονώδη δράση, ενώ τα προβιοτικά του γιαουρτιού βοηθούν στην προστασία από την ακμή και το έκζεμα. Πίνετε επίσης πράσινο τσάι, το οποίο είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες που προστατεύουν από τις βλάβες που προκαλεί η υπεριώδης ακτινοβολία.

Διαβάστε περισσότερα θέματα υγείας εδώ