1. Home
  2. Διατροφή
  3. Φράουλες, μύρτιλλα, βατόμουρα…μικρά και ωφέλιμα
Φράουλες, μύρτιλλα, βατόμουρα…μικρά και ωφέλιμα

Φράουλες, μύρτιλλα, βατόμουρα…μικρά και ωφέλιμα

0

Η εικόνα και μόνο των μικρών πολύχρωμων καρπών μας φτιάχνει τη διάθεση! Τα μούρα είναι υπερτροφή και στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι φράουλες, τα σμέουρα, τα βατόμουρα, τα μύρτιλλα και τα κράνη.

Τα μούρα περιέχουν υψηλά επίπεδα βιταμίνης C που έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και βοηθά στη σύνθεση του κολλαγόνου και των ορμονών, στο ανοσοποιητικό σύστημα και στην απορρόφηση του σιδήρου.

Συνάμα αποτελούν σημαντικές διαιτητικές πηγές φυλλικού οξέος, και περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, όπως άλλωστε όλα τα φρούτα.

Οι ουσίες φλαβονοειδή, τα οποία είναι και υπεύθυνα για τα κόκκινα, ιώδη, πορφυρά και μπλε χρώματα των μούρων, έχουν μια σπουδαίες θρεπτικές ιδιότητες, αντικαρκινικές, αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις.

Τα φυτά προσφέρουν κάλυψη για την άγρια φύση καθώς και χώρους φωλιάσματος για μικρά πουλιά.

Οι γεωργοί συνήθως το εκμεταλλεύονται για περίφραξη των χωραφιών τους γιατί δημιουργεί φυσικούς αδιαπέραστους φράκτες.