
Συναίνεση στην έκδοση συνταγών από τον ασφαλισμένο – Από το 2025 κάθε ΑΜΚΑ συνδεδεμένος με ένα μοναδικό πιστοποιημένο τηλεφωνικό αριθμό
Σε μεταρρυθμιστική πορεία βρίσκεται ο ΕΟΠΥΥ και στην πρώτη γραμμή είναι η ψηφιακή μετάβαση του και η πλήρης ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των εφαρμογών.
Είτε αφορά την σχέση του Οργανισμού με τους παρόχους, είτε αφορά τους ασφαλισμένους και την δυνατότητα να έχουν πλήρη πρόσβαση στον φάκελο ασφάλισης υγείας σε πραγματικά δεδομένα.
Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ, Θεανώ Καρποδίνη, ο Οργανισμός εδώ και δυο χρόνια έχει ξεκινήσει να κάνει έλεγχο σε πραγματικό χρόνο σε σημαντικές κατηγορίες στο ιατροτεχνολογικό υλικό.
Έχει εφαρμόσει τον μοναδικό κωδικό επαλήθευσης, στις κατηγορίες στις οποίες καταγράφεται και η μεγαλύτερη παραβατικότητα, έτσι ώστε να μπορεί να πιστοποιεί ότι η υπηρεσία παρασχέθηκε στον ασθενή.
Εφαρμογή για την διασύνδεση με το Εθνικό Μητρώο Τηλεπικοινωνιών
Η κ. Καρποδίνη ανακοίνωσε ότι μέχρι τέλος Ιανουαρίου, θα έχει ολοκληρωθεί η εφαρμογή για την διασύνδεση με το Εθνικό Μητρώο Τηλεπικοινωνιών, έτσι ώστε για κάθε ΑΜΚΑ να έχουμε ένα μοναδικό πιστοποιημένο τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας.
«Αυτό είναι μια από τις μεγαλύτερες μεταρρυθμίσεις τις οποίες δουλεύουμε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το υπουργείο Υγείας», σημείωσε η κ. Καρποδίνη.
Εξήγησε ότι πλέον θα δίνεται η δυνατότητα με ένα απλό κλικ «εναντίωσης», οι ασθενείς να κάνουν τις καταγγελίες τους, είτε για φάρμακα που έχουν συνταγογραφηθεί και εκτελεστεί στο όνομα τους και δεν τα έχουν λάβει, είτε για παράνομες χρεώσεις, είτε για συμπεριφορές που δεν είναι επιτρεπτές.
Όπως ανακοίνωσε η κ. Καρποδίνη, στο τέλος του Μαρτίου θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, ώστε περίπου 120.000 ασθενείς να μποορύν εάν επιθυμούν να λαμβάνουν τα φάρμακα υψηλού κόστους στο σπίτι τους. Το κόσοτος της δράσης υπολογίζεται σε 10 εκ. ευρώ για 2 χρόνια.
Με πληροφορίες μέσω ΑΠΕ-ΜΠΕ
(Από HellasJournal.com)