Home Διατροφή Η διατροφή της εξεταστικής περιόδου
Η διατροφή της εξεταστικής περιόδου

Η διατροφή της εξεταστικής περιόδου

0

Οι αρχές του Καλοκαιριού συνδυάζονται και με την έντονη προετοιμασία μαθητών και φοιτητών για τις εξετάσεις. Πολλοί είναι εκείνοι που καταναλώνουν είτε υπερβολική ζάχαρη είτε τροφές φτωχές σε θρεπτική αξία. Ποια είναι η ιδανική διατροφή της εξεταστικής περιόδου;

Φροντίστε τη διατροφή σας και καταναλώστε:

-Λιπαρά ψάρια με Ω3 λιπαρά οξέα όπως είναι ο σολωμός και η σαρδέλα.

-Φρούτα με μεγάλες συγκεντρώσεις βιταμίνης C που είναι οι φράουλες, τα ακτινίδια και τα πορτοκάλια.

-Μαύρη σοκολάτα με άνω του 70% περιεκτικότητα σε κακάο.

-Ξηροί καρποί κατά προτίμηση σε ποικιλία και χωρίς πολύ αλάτι.

-Υδατάνθρακες από τις σωστές πηγές, όπως είναι το ψωμί και τα λοιπά αρτοποιήματα από αλεύρι ολικής άλεσης.

-Πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως είναι το σπανάκι.

-Σημαντικό είναι οι άνθρωποι που μελετούν να είναι συνεχώς καλά ενυδατωμένοι. Η ενυδάτωση πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται κατά προτίμηση με απλό νερό και όχι με χυμούς, καφέ ή αναψυκτικά.