1. Home
  2. Αθληση
  3. και
  4. ευεξία
  5. Καλοκαιρινά αθλήματα
Καλοκαιρινά αθλήματα

Καλοκαιρινά αθλήματα

0

Πώς θα σας φαινόταν να κατανοήσετε τα οφέλη της άσκησης σε μία παραλία, μέσα από τα καλοκαιρινά αθλήματα;

Tα πάρτι, η ηλιοθεραπεία και τα ποτά στην παραλία θα βρεθούν σίγουρα στη λίστα με τα πράγματα που σχεδιάζετε να κάνετε, ωστόσο υπάρχουν κάποια θαλάσσια σπορ που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμά σας.

Δείτε τις προτάσεις μας για τα καλοκαιρινά αθλήματα και γυμναστείτε παρέα με τον ήλιο και τη θάλασσα!

Stand up paddle boarding (SUP)

Μπορεί να φαίνεται τρομερά ακούραστο και πως δεν χρειάζεται ιδιαίτερες δεξιότητες, ωστόσο  στο SUP πρέπει να κρατάτε την ισορροπία όση ώρα είστε όρθιοι πάνω στη σανίδα, κάτι που σημαίνει πως εξασκείτε ολόκληρο το σώμα σας. Φροντίστε πρώτα να έχετε αποκτήσει τον κατάλληλο εξοπλισμό.

Beach volley

Μιλάμε ίσως για τον «βασιλιά» της καλοκαιρινής άθλησης. Είναι μια μορφή αερόβιας προπόνησης που γυμνάζει όλο το σώμα. Η ξυπόλυτη επαφή με την άμμο προσφέρει έντονη τόνωση σε πόδια και γλουτούς, ενώ παράλληλα το πάνω μέρος του σώματος δουλεύει ακατάπαυστα.

Πόλο

Αν θεωρείτε πως το πόλο παίζεται αποκλειστικά σε πισίνα, κάνετε λάθος! Αυτοσχεδιάστε και φτιάξτε το δικό σας… θαλάσσιο γήπεδο, χρησιμοποιώντας τις σημαδούρες που θα βρείτε για τέρματα και μετατρέποντας την παρέα σας σε συναθλητές σας. Οι κανόνες μπορεί να είναι αρκετοί, αλλά οι περισσότεροι είναι γνωστοί και κατανοητοί, ενώ αποτελεί μία ιδανική άσκηση για την εκγύμναση όλου του σώματος.

Wind Surf

Προσπαθώντας να ισορροπήσετε πάνω στη σανίδα, γυμνάζετε όλο το σώμα σας και ειδικότερα τους μύες στο πάνω μέρος. Μην αποθαρρύνεστε, αν στην αρχή πέφτετε συχνά από τη σανίδα σας, με τον καιρό θα αποκτήσετε εμπειρία και θα γίνετε καλύτεροι.

Θαλάσσιο σκι

Εκτός από άκρως διασκεδαστικό, αποτελεί και φοβερή άσκηση. Κάνοντάς το καίτε τις περιττές θερμίδες και παράλληλα ενδυναμώνετε τους μύες και βελτιώνετε την ευελιξία του σώματός σας. Για τους γνώστες του χειμερινού σκι, είναι ιδανική λύση, αφού τα δύο αυτά σπορ μοιάζουν πολύ.

Κολύμβηση

Είναι δεδομένο πως θα κολυμπήσετε το καλοκαίρι. Γιατί, λοιπόν, να μην το κάνετε με τέτοιο τρόπο ώστε να γυμναστείτε κιόλας; Το κολύμπι γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες, καθώς απαιτείται νευρομυικός συντονισμός για να επιτευχθεί καλύτερη πλεύση. Περισσότερο γυμνάζονται οι τραπεζοειδείς, οι δελτοειδείς και οι μηριαίοι. Οι κολυμβητές έχουν μεγάλη αντοχή, την οποία καλλιεργούν καθημερινά στην προπόνηση, δύναμη με ασκήσεις στο νερό και στο γυμναστήριο και ευλυγισία για την οποία αφιερώνουν αρκετή ώρα μετά το τέλος της προπόνησης.

Καταδύσεις

Σίγουρα αποτελεί έναν τρόπο για να ηρεμήσετε ψυχικά και να γνωρίσετε έναν… νέο κόσμο! Οι καταδύσεις γυμνάζουν αρμονικά όλο το σώμα. Ιδιαίτερα αναπτύσσονται οι μύες των ποδιών (δικέφαλος, τετρακέφαλος, γαστροκνήμιος), της πλάτης και οι κοιλιακοί.

Ρακέτες

Είναι τόσο αγαπητό hobby που οι περισσότεροι το εξασκούν με αποκλειστικό σκοπό τη διασκέδαση και δεν το εντάσσουν στα καλοκαιρινά αθλήματα, αν και θα έπρεπε. Οι ρακέτες, λοιπόν, αποτελούν μία άσκηση low impact, κατά την οποία όπως είναι λογικό μπορούμε να ασχοληθούμε συνεχόμενα για πάρα πολλή ώρα, δίχως ιδιαίτερη κούραση. Ως μοναδικό αρνητικό του μπορούμε να αναφέρουμε τη μονόπλευρη άσκηση των άνω άκρων και τον αυξημένο κίνδυνο τραυματισμού σε αρθρώσεις (ώμος, αγκώνας, καρπός), εάν δείξουμε υπερβάλλοντα ζήλο.

Σίδηρος και άθληση

Η έλλειψη σιδήρου στους αθλητές, αποτελεί φαινόμενο που μπορεί να προκαλεί περιττή ανησυχία σε κάποιους, ενώ πολλοί άλλοι μπορεί να το αγνοούν. Η αναιμία, λόγω έλλειψης διαιτητικού σιδήρου (σιδηροπενική αναιμία) εμφανίζεται πιο συχνά σε αθλητές αντοχής, σε νεαρές αθλήτριες και σε άτομα που ασκούνται τακτικά σε αερόβια αθλήματα παρατεταμένης διάρκειας και υψηλής έντασης.Οι απαιτήσεις των αθλητών σε σίδηρο είναι λίγο αυξημένες συγκριτικά με τον γενικό πληθυσμό, καθώς υπάρχει αυξημένη καταστροφή ερυθρών αιμοσφαιρίων σε καταστάσεις εντατικής γυμναστικής. Επίσης, κάποιοι αθλητές τείνουν να μειώνουν την ενεργειακή τους πρόσληψη, είτε με σκοπό την απώλεια βάρους, είτε από φόβο αύξησης του βάρους τους. Αλλες αιτίες εμφάνισης έλλειψης σιδήρου μπορεί να είναι οι χορτοφαγικές δίαιτες που είναι φτωχές σε σίδηρο και περιέχουν σίδηρο που δεν απορροφάται εύκολα (με χαμηλή βιοδιαθεσιμότητα), οι προπονήσεις σε υψόμετρο, η απώλεια σιδήρου μέσω του ιδρώτα και των ούρων, η απώλεια αίματος λόγω της έμμηνης ρύσεως στις γυναίκες, η ενδοαγγειακή αιμόλυση και οι τραυματισμοί.

Η λύση

καλοκαιρινά αθλήματαΟι κάψουλες Feroglobin έχουν αναπτυχθεί για να παρέχουν μια αποτελεσματική πηγή βασικών θρεπτικών συστατικών, όπως φυλλικό οξύ, βιταμίνες B6 & B12 και σίδηρο που συμβάλλουν στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης. Αυτός ο μοναδικός συνδυασμός είναι κατάλληλος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και για τις γυναίκες κατά τη διάρκεια του έμμηνου κύκλου. Οι αθλητές και αυτοί που κάνουν δίαιτα μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στις κάψουλες Feroglobin.

Πότε συνιστώνται οι Feroglobin Caps;

Οι κάψουλες Feroglobin είναι κατάλληλες για άτομα όλων των ηλικιών και είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για: τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τις γυναίκες που έχουν έμμηνο ρύση, τους αθλητές και αυτούς που κάνουν δίαιτα. Οι κάψουλες Feroglobin είναι σχεδιασμένες για μακροχρόνια χρήση και μπορούν να ληφθούν για όσο διάστημα απαιτείται. Δεν υπάρχει μέγιστο χρονικό διάστημα κατά το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθούν.

Πηγή: Εφημερίδα “Περί Υγείας”