1. Home
  2. Διατροφή
  3. Οι ιδανικές τροφές για να ανταπεξέλθουμε στη ζέστη
Οι ιδανικές τροφές για να ανταπεξέλθουμε στη ζέστη

Οι ιδανικές τροφές για να ανταπεξέλθουμε στη ζέστη

0

Φρούτα και λαχανικά έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (στο καρπούζι λ.χ. φθάνει το 95%). Επιπλέον, αυξάνουν τα επίπεδα της γλυκόζης (σακχάρου) στο αίμα, τονώνοντας την ζωτικότητα και την ενέργειά μας που πλήττει η ζέστη. Είναι επίσης εύπεπτα και με χαμηλό θερμιδικό φορτίο. Επομένως, πρέπει να αποτελούν τμήμα όλων των γευμάτων μας. Αντιθέτως, όταν κάνει πολλή ζέστη δεν συνιστάται συχνή κατανάλωση κρέατος, τυριών και γενικά πιο δύσπεπτων τροφίμων. Πρέπει επίσης να αποφεύγονται τα βαριά φαγητά, τα πολλά λιπαρά αλλά και η πολλή ζάχαρη.

Για πρωινό, επιλέξτε ένα ποτήρι γάλα με δημητριακά, ένα γιαούρτι με 2 φρυγανιές ή μια ψητή ομελέτα με λαχανικά. Μπορείτε ακόμα να πιείτε λίγο καφέ (ιδανικά ντεκαφεϊνέ) ή τσάι χωρίς πολλή ζάχαρη. Για δεκατιανό προτιμήστε κάποιο φρούτο ή και ένα χυμό, καθώς και μια μπάρα δημητριακών που έχετε διατηρήσει στο ψυγείο. Για μεσημεριανό μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε άπαχο (ψητό ή βραστό) κοτόπουλο με ρύζι και μια δροσερή χωριάτικη σαλάτα, ψάρι με χόρτα και πατάτες στο φούρνο ή βραστά, ψητό μοσχαρίσιο κρέας με τον ίδιο συνδυασμό, όσπρια, φασολάκια, μπριάμ, μπάμιες, γεμιστά και κρύα ζυμαρικά al dente.

Για απογευματινό, κυριαρχούν και πάλι τα φρούτα στις κατάλληλες επιλογές φρούτα, χυμοί χωρίς γλυκαντικά, γιαούρτι ή ζελέ με κομμάτια φρούτων. Για βραδινό μια σαλάτα μαρούλι, κοτόπουλο με πλιγούρι, τόνος ψαριού με μια βραστή σαλάτα της επιλογής σας (κατά προτίμηση πράσινων λαχανικών), δύο βραστά αυγά με μια φέτα ψωμί (σχετικά νωρίς) ή παξιμάδια, γεύμα με βρώμη, μια ταμπουλέ σαλάτα με ψιλοκομμένο μαϊντανό και ντομάτα, όπως και μια φρουτοσαλάτα (πεπόνι, ροδάκινο, μπανάνα) για μια πλήρη διατροφή με το τέλος της μέρας.