Ουρές ασθενών και ελλείψεις στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ παρά την ηλεκτρονική προέγκριση
Επανέρχεται το πρόβλημα με τις ουρές στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, καθώς, παρά την εφαρμογή του συστήματος ηλεκτρονικής προέγκρισης και τις αλλαγές στον Ενιαίο Κανονισμό Παροχών Υγείας, η ταλαιπωρία των ασθενών εξακολουθεί να υφίσταται.
Αποκαλυπτική είναι η καταγγελία που έκανε μέσω facebook η προϊσταμένη του τμήματος Διοίκησης του Ινστιτούτου “Παστέρ” Χριστίνας Οικονομοπούλου, η οποία ανέφερε χαρακτηριστικά: “Στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ η Ελλάδα ξεροσταλιάζει. Εκατό άτομα στην αναμονή, δύο υπάλληλοι που κάνουν ό,τι μπορούν για να εξυπηρετήσουν, δώδεκα μόνο θέσεις καθημένων εντός, άλλοι τόσοι ακροβολισμένοι εκτός, οι υπόλοιποι ορθοστασία. Οι περισσότεροι με πρόβλημα υγείας”
Σύμφωνα με την κ. Οικονομοπούλου, “τα φάρμακα αφορούν συνανθρώπους μας με σοβαρά προβλήματα υγείας, ηλικιωμένα, με αντικειμενικές δυσκολίες στην μετακίνηση. Η τιμωρία τους γιατί αρρώστησαν είναι η λειτουργία του φαρμακείου ΕΟΠΥΥ, όχι η έννοια και η φροντίδα της Πολιτείας.
Από την άλλη, την παραλαβή επωμίζονται άλλα άτομα του οικογενειακού περιβάλλοντος που χάνουν άπειρες εργατοώρες και παραγωγικό χρόνο.
Αναρωτιέμαι αν αξιολόγησε κανείς το σύστημα με το λειτουργικό του κόστος, έστω χωρίς την ταλαιπωρία και τις χαμένες εργατοώρες και εάν τελικά προκύπτει κάποιο όφελος για το σύστημα Υγείας”…
Μάλιστα η κ. Οικονομοπούλου σημειώνει πως στον χώρο του φαρμακείου υπήρχαν ανακοινώσεις για ελλείψεις φαρμάκων και υπόδειξη στους ασθενείς σε ποιο φαρμακείο του Οργανισμού αυτά είναι διαθέσιμα.