1. Home
  2. Διατροφή
  3. Πώς θα αποκτήσεις μέτρο στο φαγητό
Πώς θα αποκτήσεις μέτρο στο φαγητό

Πώς θα αποκτήσεις μέτρο στο φαγητό

0

Είσαι και εσύ από τους ανθρώπους που… άπαξ και ξεκινήσουν δεν μπορούν να σταματήσουν να τρώνε;

Γνωρίζουμε από προσωπική πείρα ότι δεν είναι εύκολο να πετύχεις το μέτρο στο φαγητό, αλλά παρακάτω σου παρουσιάζουμε έναν τρόπο που ίσως σε βοήθησει…

Ποιο είναι το κόλπο;

Η απάντηση βρίσκεται στα αμύγδαλα. Μια χούφτα αμύγδαλα πριν το μεσημεριανό σου πραγματικά μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση. Μπορείς να καταναλώσεις μια χούφτα αμύγδαλα, να περιμένεις για 10 λεπτά και μετά να απολαύσεις το μεσημεριανό σου.

Και κάπως έτσι θα νιώθεις πιο φουσκωμένος και δεν θα το παρακάνεις με το φαγητό, αλλά θα φας τόσο όσο έχεις ανάγκη. Συγκεκριμένα, θα σκέφτεσαι περισσότερο την κάθε μπουκιά σου, θα την απολαμβάνεις και αντί για 10 λεπτά, θα απολαύσεις το γεύμα σου σε 20 με 30 λεπτά. Και αυτό με τη σειρά του, σημαίνει ότι θα φουσκώσεις με μικρότερη ποσότητα φαγητού και δεν θα το παρακάνεις.

Παράλληλα, με αυτό το κόλπο θα νιώθεις πιο γεμάτος μέχρι το επόμενο γεύμα σου και δεν θα «παραδοθείς» στους γλυκούς πειρασμούς, όπως οι σοκολάτες.

Παράλληλα, το ίδιο κόλπο μπορείς να το κάνεις και πριν απολαύσεις το βραδινό σου, ώστε πάλι να μην το παρακάνεις. Μην ξεχνάς να έχεις πάντα αμύγδαλα στο σπίτι ή μαζί σου ή άλλους ξηρούς καρπούς. Πραγματικά, σε βοηθούν να είσαι πιο γεμάτος, είναι θρεπτικά και δεν θα σκέφτεσαι διαρκώς το φαγητό!