1. Home
  2. Διατροφή
  3. Τσάι με βότανα: Οι 3 συνδυασμοί με τα μεγαλύτερα οφέλη
Τσάι με βότανα: Οι 3 συνδυασμοί με τα μεγαλύτερα οφέλη

Τσάι με βότανα: Οι 3 συνδυασμοί με τα μεγαλύτερα οφέλη

0

Ένα αγαπημένο χειμωνιάτικο ρόφημα είναι το τσάι, το οποίο πολλοί το χαρακτηρίζουν και ως φάρμακο. Είναι αλήθεια ότι το τσάι έχει ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία, ειδικά αν συνδυαστεί με ορισμένα βότανα.

Τα τσάγια με βότανα είναι εξαιρετικά για ενυδάτωση και παρέχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία που προστατεύουν τον οργανισμό. Ποιοι είναι οι πιο “δυνατοί” συνδυασμοί για την υγεία;

Μέντα

Η φρέσκια μέντα θεωρείται τέλεια προσθήκη στο τσάι αλλά μπορεί από μόνη της να γίνει ρόφημα και να προσφέρει παρόμοια οφέλη. Βελτιώνει τη δύναμη και τους χρόνους στους αθλητές αλλά και τον τρόπο αναπνοής. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτά τα αποτελέσματα μπορούν να συμβάλουν στη μυϊκή χαλάρωση, στην αύξηση επιπέδων οξυγόνου στον εγκέφαλο και στη μείωση των στοιχείων του αίματος που σχετίζονται με την κούραση. Bonus: και μόνο η μυρωδιά της μέντας μειώνει το άγχος και την κούραση ενώ βελτιώνει τη μνήμη.

Τζίντζερ

Το τσάι με τζίντζερ καταπολεμά τις φλεγμονές, μειώνει το μυϊκό πόνο μετά από έντονη άσκηση καθώς και τον πόνο που οφείλεται στην οστεοαρθρίτιδα. Τέλος, μας προστατεύει από τον καρκίνο, καρδιακές νόσους και το διαβήτη τύπου 2.

Ιβίσκος

Η γεύση του μοιάζει με εκείνη των μούρων και είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών. Μειώνει την κακή χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια σε ανθρώπους με διαβήτη, προστατεύει το συκώτι και βοηθά στην απώλεια βάρους.